Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Fjedjik

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 apr 03
Innlegg: 890

Lagt til: 20 jul 05, 10:41
Opprinnelig postet av kanogvetalt
Ser for meg fire alternative scenarioer:

-Om KTE ønsker å være hovedtrener i FFK neste år, så blir han det likestilt med Drillo.

-Om KTE ønsker å være hovedtrener i FFK neste år vil han og Drillo bli enige om dette, og Drillo benytter sin mulighet til å stå av etter en sesong.

-Om KTE ønsker å trene en annen klubb neste år, fortsetter Drillo i FFK med Ahlsen som hjelpetrener.

-Om KTE velger å trene en annen klubb, og Drillo gir seg pga mye oppstyr rundt mistillit fra FFK publikumet. FFK må da finne en ny trener. Rostad kanskje!?


En løsning med to likestilte trenere føler jeg meg temmelig sikker på at man ikke prøver. Demokratiet fungerer ikke så fortreffelig, og det åpner for unødige konflikter.

Det siste alternativet ditt har jeg heller ingen tro på. Drillo trenger tillit fra styret og i spillergruppa. Mistillit fra publikum bryr han seg ikke om. Slikt går ikke innpå den mannen.

Eggen og Drillo bytter bare plass, ellers blir trener gruppa den samme, tror nå jeg da. (eller håper, rettere sagt)

---------------------------

Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340