Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

RC2

A-lagspiller

Ble medlem: 15 aug 04
Innlegg: 429

Lagt til: 22 jul 05, 18:38
Opprinnelig postet av erfo
Er det noen som vet om det er mulig å komme inn på stadion etter 60 minutter? Jeg klarer ikke helt å se underholdningsverdien med de lange ballene mot oppspillspunktet Hoås. Jeg regner vel også med at West har løpt på seg en strekk før timen har gått.
Etter at de to har blitt byttet ut blir det garantert litt spill langs bakken, noe jeg har stor sans for.


Nå synes jeg ikke FFK spiller så langt som mange skal ha det til. Det virker som om man har bestemt seg for at FFK spiller kjedelig fotball bare fordi Drillo er trener.

Og til deg, Erfo... det er ofte kjedelig å se på fotball dersom man er nøytral tilskuer, noe ditt innlegg tyder på at nettopp du er. Har man hjertet i klubben og er ekte supporter, blir kampene spennende uansett spillestil.

Så mitt tips til deg: gå på kino - du finner sikkert en god film der som kan underholde deg førstkommende søndag.

---------------------------

HOLYGANS

- du ser det ikke før du tror det! -


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340