Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 20 jul 05, 01:24
Opprinnelig postet av Holters

Eneste holdningen jeg har flagget, djpete, er at noen burde roe seg, se saken fra flere sider og tenke litt mer reflektert over det. Jeg har over hodet ikke vært noen forkjemper for å selge Ringberg og ei heller Risholt, men jeg føler at Mokkelbost og Drillo har fått mye ufortjent kritikk.

Og hvilke kritiske spørsmål synes du mangler, djepete? Fyr løs, så tar jeg de med Mokkelbost neste gang.


Ved å fremstille begge disse personer sine meninger som sannheter og fasitsvar, flagger du holdning, Holters!

Med denne setningen flagger du mening: "Denne artikkelen er lang, men kanskje verdt å lese om du vil ha oppklart noe av rabalderet som har pågått den senere tiden."
I beste fall gir det oss en ny innfallsvinkel. Oppklaring kommer etter at man har fått fasiten i hånd, og det har du vel ikke med et intervju av den ene part.

Kunne søkt meg frem til, og ramset opp flere eksempler på at du har flagget holdning Holters, men skal la det være. Det er forsåvidt uviktig.

Det er forsåvidt greit nok at du har slike meninger, men måten du skriver og mener på, er til tider veldig provoserende og irettesettende, etter min mening. Ikke noe verre enn det. Alderen tatt i betraktning, gjør du en veldig bra jobb med sidene!

Nei, jeg har ikke behov for å stille noen spørsmål til Moklebust. Det har vært nok leven.

---------------------------

Macka fra start!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340