Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 19 jul 05, 09:16
forsvinner west nå skyter vi oss virkelig i foten.han er nok hvertfall FFK spiller ut sesongen,som alle andre ønsker jeg en skadefri og rask brian west framover.blir han den samme west igjen er det ikke tvil om at gutten bør gis ny kontrakt.men samtidig fornuftig at styret/trenertrioen avventer med ny kontrakt.ente vits å tilby kontrakt til en som knapt kan bidra.håper virkelig FFK kvitter seg med endel spillere i sommer.vi trenger kvalitet,ikke kvantitet.håper at hornseth,stjerne,peters og koskela finner seg nye klubber i sommer.problemet er at de ikke ønsker å forlate FFK,selv om de tilbringer tiden på tribunen eller med breddefotball.med 4spillere ut har vi redusert stallen til 25spillere som er langt mer fornuftig enn 31spillere.men ønsker dog en spiss til.så på toth som er forsterkning i angrepsrekka,ikke som en direkte erstatter for ringberg.toth-wiig-hoås-west blir for tynt.west kan man jo ikke regne med 100%,wiig og hoås har vist lite av hva de kan,og de er unge.mackie mener jeg bør utvikles på vingen.mangler kanskje litt pondus til å spille spiss.nå som piiroja er tilbake er ikke behovet etter en stopper der.eventuelt etter sesongen hvis helland gir seg.trondsen er nok desverre ferdig.en keeper(myhre!!) og en spiss inn før vinduet stenger hadde smakt,men tviler vel egenlig på nye spillere.markus salget var ikke planlagt så klubben sitter jo igjen med 1spiller mindre enn de hadde regnet med før høstsesongen.de prøvde seg jo på todi før dryktene rundt markus begynte.

---------------------------

savner "svensk magi" allerede


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340