Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10063

Lagt til: 18 jul 05, 23:21
Opprinnelig postet av seal_dm
Opprinnelig postet av Holters
Glemte en ting... Kan aldri i mine villeste fantasier forestille meg at Lund Hansen får fornyet tillit til søndag. Han var ikke akkurat tryggheten selv i dag...

Ikke? Han har jo ikke spilt så mye i år da. Kanskje litt rusten. Men han hadde en del kvalitetsredninger synes nå jeg. Mener han bør få fornyet tillit til søndag, helt klart.

Han hadde en benparade som er verdt å nevne, ellers var han svak på følgende:

1) Han holdt ikke ballen på alle skuddene i hele 1. omgang og delvis ut i 2. omgang. Kunne fort blitt farlige returer.

2) Fomlet i feltet. Utrusningene virket usikre.

3) Igangsettningene av spillet gikk alt for tregt. Han fikk aldri bestemt seg for om han skulle kaste eller ikke, og når det så ut som han hadde bestemt seg, så var det for sent.

Ser ingen grunn til at han skal få spille til helgen. Sørlie virker faktisk mer solid, selv om det er hardt å dømme Lund Hansen ut ifra en kamp. Men Sørlie er førstekeeper (som Costanza sier) og har ikke spilt seg ut av laget.

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340