Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 18 jul 05, 21:32
Opprinnelig postet av Ido Form Klyster
Og du trekker opp deg sjøl. Har aldri nevnt med et eneste ord at Hoås er en bedre spiss enn Ringberg, for meg blir det å velge mellom pest og kolera. West er en mye bedre spiss, noe jeg også tror Toth er, og sammen (hvis den mannen klarer å holde seg skadefri mer enn 14 dager) tror jeg de kan bli langt farligere enn West og Ringberg var. De eneste gangene Ringberg var farlig var når hele forsvaret hadde mer enn nok med å demme opp for West og han kunne komme luntende og fange en retur eller noe. Jeg tror vi har et bedre lag nå enn før, og hvis de nevnte skulle kjempet seg tilbake til laget, er det like godt de dro, for det tror jeg aldri de hadde klart. Bjørkøy preget sin første kamp mer enn Risholt har gjort på lenge, så dette byttet tror jeg heller ikke var så dumt. Rart at folk skriker den dag i dag om lange høye baller når klubben har kjøpt en ving som spiller mest langs bakken...


det du skriver er grunn i seg selv til å hisse seg opp.det er fullstendig historieløst det du kommer med.ringberg er vel den eneste spilleren som alltid har gitt 110% i hver eneste kamp.han har enorme ferdigheter som målgjører og lagspiller.en klok og arbeidsom spiss.har du kun vært på stadion i år?ringbergs prestasjoner i 2div og 1div taler for seg selv.så følger han opp med 11mål i hans og FFKs første sesong i TL på 20år.11mål for en klubb i bunnstriden er imponerende.han tok heller ikke straffespark.ringberg har slitt under drillo,og den nye spillestilen.men det er han vel ikke alene om??ringberg er den største spilleren i "nye" fredrikstad.

---------------------------

savner "svensk magi" allerede


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340