Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 17 jul 05, 22:31
Vel, i motsetning til Markus er Roger enda "ung", og jeg synes egentlig at hans valg taler for seg. Dersom han ikke har baller nok til å ta utfordringen det faktisk er å vinne tilbake plassen på midtbanen, ja så gjør han klokt i å reise til Danmark... Jeg gidder i alle fall ikke lese om sutring p.g.a lite spilletid og difuse skader...

Jeg vil samtidig benytte anledningen til å Takke Roger Risholt for alle de gode opplevelsene du har gitt meg i løpet av de siste årene, du har til tider vært stor, men du er kommet til et punkt hvor ambisjonene dine tilsynelatende ikke står i stil med forutsetningene dine... Synd du ikke tok opp hansken på virkelig da du uttalte at landslagsoppholdet ditt skulle motivere deg til å bli en enda bedre og mer komplett spiller

---------------------------

Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340