Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Pelle

A-lagspiller

Ble medlem: 12 jun 03
Innlegg: 425

Lagt til: 17 jul 05, 17:38
Opprinnelig postet av DeKjök
Men dersom det har vært en langvarig konflikt som har skapt uro i spillegruppa så må enten Drillo gå eller kvitte seg med de som ikke samarbeider fullt ut. Og en trener som er såpass myndig vil jeg faktisk ha for fotball er ikke individuell idrett. Jeg vil ikke ha en svak trener, en som ikke tør å ta grep, det var slik FFK lå i sumpa i mange år. Eggen kom og heiv ut halve laget, det hjalp.


Så det du sier DeKjök er at hvis "halve troppen" er misfornøyd, er det bedre å kvitte seg med dem, enn å kvitte seg med årsaken til problemet?

Nå er det jo bare "rykter" foreløpig, men hvis det er sånn at en stor del av spillergruppa er misfornøyd med trener/spillestil bør vel noe gjøres. Og da er det vel ikke så lett å kvitte seg med alle som er misfornøyde? Er drillo ydmyk nok til å gjøre endringer uten å kvitte seg med alle "opprørerne"? Blir jo bare spekulasjoner foreløpig.

Eggen gjorde grep. Han kvittet seg med de som ikke var gode nok, og henta inn spillere som faktisk var bedre. Han kvitta seg ikke med spillere fordi de var uenige i hans spillemønster.

Det kan det jo hende at Drillo goså har gjort. Det vil tiden vise.

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340