Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

DeKjök

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jun 03
Innlegg: 819

Lagt til: 17 jul 05, 16:43
Opprinnelig postet av Pelle
Joda, det er helt i orden det DeKjök, så lenge det går på spillernes ferdigheter. Ikke fordi de er tøffe nok til å si hva de mener. Hvis, og jeg sier HVIS, det er sånn at både Markus, Risholt og flere av spillerne blir "straffet" for å si sin mening, ved å bli solgt, syns jeg det er betenkelig. Det har jeg ikke noe til overs for.


Når Drillo sier til Ringberg og Risholt at det blir mindre spilletid på dem utover så tror jeg i utgangspunktet det går på ferdigheter kontra de nyes ferdigheter. Men dersom det har vært en langvarig konflikt som har skapt uro i spillegruppa så må enten Drillo gå eller kvitte seg med de som ikke samarbeider fullt ut. Og en trener som er såpass myndig vil jeg faktisk ha for fotball er ikke individuell idrett. Jeg vil ikke ha en svak trener, en som ikke tør å ta grep, det var slik FFK lå i sumpa i mange år. Eggen kom og heiv ut halve laget, det hjalp.

Nå er det flere her som tråkker i baret igjen og debaterer som om det er et faktum at Risholt kommer til legge ut om alt mulig rart såsnart han blir solgt. Kanskje greit å forholde seg til hva som faktisk har skjedd sålangt?

Og jeg gjentar, det var masse bråk her ifjor også, når de vi fikk ikke var kjente nok.

---------------------------

Dom flesta killar går ju på dom snyggasta tjejerna va? Slobban och jag går direkt på andrasorteringa. Skadad gods!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340