Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Pelle

A-lagspiller

Ble medlem: 12 jun 03
Innlegg: 425

Lagt til: 17 jul 05, 13:26
Opprinnelig postet av DeKjök

Men går det ikke an å se at de forsterkningene vi har fått muligens er bedre alternativer enn de vi har og at Drille derfor fullt ut må kunne si til en spiller at han sannsynligvis ikke får så mye spilletid iår? Det er også et signal til spilleren om at han må jobbe mer for å bli med.

Dette er endel av en modningsprosess hos oss som nykommer i TL. Det har vært relativt lite utskiftninger i FFK i lang tid. Dette er noe nytt.

Og den positive utviklinga i FFK har faktisk fortsatt iår. Vi ligger nemlig mye bedre til iår enn ifjor og det med et sterkt redusert mannskap.


Joda, det er helt i orden det DeKjök, så lenge det går på spillernes ferdigheter. Ikke fordi de er tøffe nok til å si hva de mener. Hvis, og jeg sier HVIS, det er sånn at både Markus, Risholt og flere av spillerne blir "straffet" for å si sin mening, ved å bli solgt, syns jeg det er betenkelig. Det har jeg ikke noe til overs for.

Poengmessig ligger vi bedre an til ferien i år enn i fjor. Det gjenstår å se hva forsterknigene kan bidra med. Både Bjørkøy og Tóth er vel ubeskrevne blad for de fleste av oss. Hvis de slår til og FFK snur trenden fra de siste kampene, vil nok alt bli fryd og gammen. Hvis de flopper og nedturen fortsetter... Vi skal ut i tre vanskelige kamper nå etter ferien. Tar vi poeng er Drillo helt. Taper vi de tre kampene ligger vi fort bak poengmessig, sammenlignet med sesongen i fjor.

Har ikke noe imot at klubben fornyer stallen, men da bør det være med spillere som er klart bedre enn de vi kvitter oss med. Og vi må ikke kvitte oss med spillere som har egne meninger, men som allikevel følger opplegget lojalt og yter 100% i hver kamp, sånn som Ringberg har gjort.

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340