Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10064

Lagt til: 16 jul 05, 22:40
Endret: 16 jul 05, 22:46
Opprinnelig postet av Biscuitman88
Synes dette virker merkelig. Markus var vel ikke på Hamar for å diskutere sin personlige kontrakt før i forgårs..? Og jeg er 99% sikker på at Drillo visste om dette før torsdag, da han snakket med en bekjent om dette på onsdag eller torsdag morgen.
Dette er ren løgn!!

Det er RIMELIG lenge siden jeg hørte at Ringberg skal ha gått "bak" ryggen til FFK og selv kontaktet Ham-Kam, så jeg tviler ikke et sekund på sannheten i dette.

Kanskje var han egentlig ute etter å ha bedre forhandlingskort på hånden, men planen feilet? I stedet for bedre og lengre kontrakt, så lot de ham gå.

Og Ringberg må faktisk ikke være i Hamar for å forhandle frem kontrakten. Ham-Kam har tross alt vært interessert i ham en god stund, så de har nok holdt kontakten med spilleragenten.

PS! Synes en sterk indikasjon på at dette er sant, er at klubben for kort tid siden sa at det var uaktuelt å selge Ringberg. Trenerne, styret, ja, alle ville forlenge med ham. Hvorfor har de brått tatt helomvendig? Kanskje det er noe sant i at Ringberg har tatt kontakt med Ham-Kam "bak" ryggen til FFK?

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340