Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 16 jul 05, 22:00
Endret: 16 jul 05, 22:02
Opprinnelig postet av DeMeNteD


Tror sjeldent eller aldri jeg gått etter person i steden for sak, men nå klarer jeg ikke la være, du lever opp til nick`et ditt

Drillo er ikke skyld i dette, og om så var tilfelle så har han hatt særs god hjelp i KTE og PEA. Hva enn vi måtte mene, eller hva KTE og Drillo sier, så har de mer eller mindre vært likeværdige i den taktiske biten i løpet av kampene... Jeg tror ikke Drillo overstyrer KTE eller PEA, og jeg tror så absolutt at ingen av de nevnte aktørene hadde maktet å få frem de resultatene som FFK har i år på egenhånd...

Når det er sagt, trenerteamet har i og for seg gjort en strålende jobb de, spillerutvalget tatt i betraktning...

At Ringberg selges har ingen ting med hvem som er trener å gjøre, har heller ei mye med hvem som sitter i ledelsen å gjøre. Jo det har det nok, det er nok at folk som ikke har baller nok til å ta upopulære avgjørelser når det er påkrevd... Men, det var uansett trenerteamet i fellesskap som besluttet at Markus måtte belage seg på litt tresmak i høstmånedene

Så kan Klokan skrive om det han tilsynelatende anser som respekt, jeg vil vel hevde at "respekt" oppnåd på beskrevet måte faller under begrepet redsel/frykt, men shitt ævv...Jeg har respekt for FFK`s valg m.t.p Ringberg og alle andre som måtte komme og gå, men det betryr ikke at jeg aksepterer det...

Uansett, at drillo skal sparkes er som å pisse på et el-gjære; en spennende tanke, men har et tragisk utfall

---------------------------

Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340