Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 15 jul 05, 14:21
Opprinnelig postet av Marensius
KeJ
Du snakker som om du skulle vært Drillo, det er nettopp det Drillo også sier. Du vinner kamper hvis du slipper inn mindre mål enn motstanderen. Men i mine øyne og i mange andres dreier fotball seg om å underholde, tror du det hadde kommet 70000 mennesker og sett Manchester U mot xxx hvis de hadde ligget bakpå og ventet på at motstanderen skulle gjøre feil, jeg tror ikke det. De som kommer vil underholdes. Har du noen gang kjøpt en fotball video?? Hva ser du på den?? jo mål, masse mål. Tror aldri jeg har sett en fotball video hvor tittelen er: 101 målsjanser avverget. Det selger liksom ikke likebra.
Fotball er underholdning, det er liksom ikke nok bare å vinne, Laget skal vinne fortjent og med stil. Vi er tross alt aristokrater her i Fredrikstad... (Eller vi var)...

Fotball dreier seg om å score flest mål ikke om å slippe inn minst.


Vel, jeg blir faktisk irritert når det spilles en feilpasning, irritert når forsvaret er arrogant i spillestilen, koser meg når det spilles underholdende fotball, men blir lykkeligst når jeg drar hjem med 3 poeng i lomma, og kommer de 3 poenga etter 1-0 seier, ja så er det nok for meg...

Thomas Myhre sa en gang følgende:" jeg synes det er morsommere å spille kamper hvor jeg IKKE må gjøre de spektakulære redningene, da betyr nemlig det at hele laget har gjort en god defensiv jobb.
Og jeg tror faktisk at Klokan, så vel som meg selv, er enig i det... Artig å ta en VG-redning i ny og ned, men det er kunn for å glede publikum

---------------------------

Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340