Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Jotjar

Knøttespiller
Ble medlem: 19 jun 03
Innlegg: 49

Lagt til: 05 jul 05, 14:23
Nå skal jeg vel ikke akkurat kalle meg nøytral når jeg skal beskrive Jonna, men allikevel:

Han er en spiller som helt klart vil gjøre seg bemerket i Tippeligaen! I fjor var han glimrende, i år har han rett og slett vært i en klasse for seg selv!

SPiller sentralt på midten, og er vel egentlig mer offensiv enn defensiv av legning. Men med stor arbeidsinnsats og mye løpskraft, er det ikke mange svakheter han har. Har vel scoret to mål i år, blant annet seiersmålet mot Lyn i cupen, men har en god del assist, og mål hvor han er tredje sist på ball.

Han er bosmanspiller til høsten, og jeg har vel egentlig gitt opp å beholde han. Han har tydelig signalisert at Tippeliga er målet neste år, noe han (sannsynligvis) ikke kan få i Hønefoss. Flere klubber har og vært nevnt, Lyn, Vålerenga, Start, Ham-Kam, Molde og Fredrikstad er vel noen av de.
Men skal vi slippe han nå, forventer jeg en grei betaling for det. Han er vårt klart viktigste spiller, og skal vi beholde det lille håpet vi har om topp 3-plassering, er vi nødt til å ha Jonna på laget.

---------------------------

*The Worlds Most Promising Cowboy*


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f