Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 23 jun 05, 17:47
Endret: 23 jun 05, 17:52
Vidar: Ærlig talt, du får det jo til å høres ut som hele ledelsen frykter at vi sender en ferdig utviklet stjernekeeper nordover til Trondheim etter endt sesong. Det er jo overhodet ikke tilfelle.

La meg spørre deg, ville du hatt ei dame som du visste ville være der en god stund fremover, eller ei som du visste kom til å forsvinne rimelig fort? Bare sånn for å trekke noen sammenligniner her...

De er jevngode, det er ikke mye som skiller dem, men skal man først velge, så velger man selvsagt den av de som kommer til å være her lengst.

---

Så du mener altså at siden han stod bra en omgang mot Glimt så skal Sørlie miste plassen? Hva tror du da Sørlie tenker? Må ut med skade en halv kamp, så er du ute av laget? Jeg vil si det er større prestasjon å prestere bra over flere kamper, enn veldig bra over en halv kamp...

Det finnes 13 andre andrekeepere i Tippeligaen som må vente på sjansen sin, jeg ser ingen av dem gå ut og sutre i media over det. Jeg skjønner selvsagt at han vil spille førstelagsfotball, men da må man jobbe knallhardt.

---------------------------

Sesongen 2005 tar vi storeslem!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340