Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 23 jun 05, 17:23
Da håper jeg klubben henter inn en skikkelig keeper med gode holdninger. Sørlie var underdog når han kom tilbake fra sitt lange skadeavbrekk. Det tok han som en mann, jobbet knallhardt for å ta tilbake keeperplassen, noe han også helt fortjent klarte. Da er det bare for Lund Hansen å gjøre det samme, vise sammer fightervilje. Hvis ikke kommer han ikke til å nå langt som fotballspiller hvis han ikke har holdninger nok til å takle litt motgang.

Han fikk vel alle tiders mulighet for å spille fast når han kom til FFK. Og hadde han signert kontrakt med FFK i steden for RBK, så hadde han også blitt mer satsa på. Men hvilken klubb er det egentlig som setter ut sin egen og jevngode keeper med en som forsvinner etter sesongen? Da må jo neste keeper starte på nytt igjen neste sesong. Nå begynner Sørlie å få skikkelig erfaring med de fire bak. Han får rutinen og jeg er sikker på vi kommer til å se flere kanonkamper av han utover i sesongen.

Lund Hansen må vel ned i førstedivisjon for å spille fast, enten det, eller flytte til Trondheim og ta opp kampen med Rønningen og Johnsen om keeperplassen, tror ikke det er så veldig mye enklere.

Men at han savner folka er nok en mer gyldig grunn for å ønske seg tilbake. Men jeg tror i hvert fall ikke han får oppfylt begge drømmene sine. Han kan ikke flytte tilbake til Trondheim til frøkna og få førstelagsfotball, da må det bli Byåsen eller Strindheim.

---------------------------

Sesongen 2005 tar vi storeslem!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340