Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 10 jun 05, 00:50
Opprinnelig postet av Bora
Han kommer ikke alikevel. Journalisten som skrev artikkelen feilsiterte hva Terje Jensen sa. Dessverre!


Når Terje Jensen sier han har blitt feilsitert, så tror jeg nok kanskje det er mer riktig å si forsnakkelse.

FFK har nok også andre interessante navn på blokka, men det er vel alikevel ikke en veldig stor hemmelighet at interessen for Raymon Kvisvik er meget stor, og at FFK sannsynligvis vil strekke seg så langt som skal til for at han skal komme allerede i sommer.

Dette er nettopp en forsterkning vi trenger nå og ikke neste år eller året deretter. Raymon ønsker å avslutte i FFK og da kan han ikke vente med det til han er 35 år.

Jeg forventer at FFK skriver en kontrakt med ham 1. juli og at den minimum vil vare til ut sesongen 2008.

Til Stjerna(5)
du mener at det vil være et til:Dbakeskritt å gå fra Brann til FFK. Da vil jeg minne deg om at Brann kun ligger 3 poeng foran oss på tabellen, og med Raymon på laget blir det vel kun et tidsspørsmål før vi utligner dette og går forbi.

---------------------------

FFK på toppen i 2005


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340