Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Julekake

A-lagspiller
Ble medlem: 06 okt 04
Innlegg: 573

Lagt til: 29 apr 05, 15:42
Tror vi stiller med det vanlige forsvaret vårt. om det blir helland eller ttrondsen er litt usikkert, men antagelig helland. På midten tror jeg faktisk risholt blir satt på benken. Også får koskela starte på hans plass. Dette avhenger selvfølgelig litt av sykdomssituasjonen i klubben. Om ikke ramberg og/eller brenne blir friske starter selvfølgelig risholt`en. Dessuten tror jeg hoås blir spart pga av skaden sin. På den plassen tror jeg wiig eller viikmae spiller, og at macdonald kanskje kan få sin tippeligadeby utover i kampen om vi trenger mer fart fremover. På topp er Ringberg selvskreven selv om han dør av kreft.

Forøvrig så synes jeg det hadde vært morro om lund hansen hadde fått stå imål. Vet det blir vanskelig å sette ut steinar nå, men ALH fortjener en kamp fra start, og jeg er sikker på at dette vil bidra til ytterligere tenning fremover om de ser at det er konkurranse om plassen. Dessuten taper FFK 2-1 og det hadde jo vært ille dumt å ødelegge den fine statistikken til steinar:rolleyes:

---------------------------

Engasjert hovedtribunist!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340