Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Julekake

A-lagspiller
Ble medlem: 06 okt 04
Innlegg: 573

Lagt til: 25 apr 05, 13:33
Endret: 25 apr 05, 13:35
Tror nok Odd blir en overkommelig motstander. Ingen lett kamp, men om vi greier å glemme RBK kampen og komme oss litt ned på jorda tror jeg vi har en god sjangs.

Nøkkelen tror jeg ligger i den sentrale midtbanen. Odd er meget gode til å spille hurtig opp på sine tre angripere gjennom midtbanen og fylle på med folk bakfra.

Til nå i år har backene våre vist at de er gode nok for å møte de fleste. Er litt usikker på Odd`s venstrekant, men jeg er ganske sikker på at bertelsen vil ta seg av espen hoff. Tror faktisk espen hoff er blandt de kantspillerne som får det vanskeligst mot trond erik av alle i hele tippeligaen.

Odd har også en av tippeligaens beste spisser i Oliver Occean. Han blir det selvfølgelig viktig å stoppe, men det tror jeg smartnessen til bora og duellstyrken til helland eller trondsen skal klare.

Da står de igjen med midtbanen. Vi har ikke vært spesielt gode i den delen av laget så langt denne sesongen, men om vi vinner duellen på midten tror jeg også vi vinner kampen. Men da må vi bli langt bedre til å gå i angrep enn mot rosenborg.

Odd er ikke spesielt gode i forsvar, og da spesielt hurtigheten har sett ut til å være en mangelvare. Det kan vi utnytte om vi får til overgangene ordentlig og er villige til å ta den risikoen det er å kjøre mye folk i angrep. Men bare når vi virkelig har sjangsen. Odd er veldig gode på offensivt spill langs bakken med hurtige overganger, og det vil være veldig dumt å la kampen foregå på deres premisser ved å la de få sjansen til å spille sin fotball. Da taper vi mot odd.

---------------------------

Engasjert hovedtribunist!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f