Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Asgeir

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 mai 04
Innlegg: 1048

Lagt til: 24 apr 05, 23:02
Jeg så kampen med bruttern og fattern... Bruttern var forbanna fordi FFK spilte så dårlig, mens jeg satt mer og nøt gullhåret, og koste meg med 3 poeng.

Uansett åssen en ser det: En utrolig fotballkamp med overraskende vinner, og RBK er både litt uheldige og udyktige som taper kampen.

Også er det en ting med gamle-gutta i RBK: Makan til sure typer! RBK laga en masse unødvendige frispark, og får ikke inn i huet at det blir dømt strengere iår: All honnør til Hauge som faktisk dømmer kjempebra, til tross for rutinerte spillere og stort hjemmepublikum. Men *annuleringa* var urimelig, faktisk var den aktuelle dødballen av den mer ryddige sorten...

Flott med 3 poeng, og spillemessig kan det nå bare gå oppover. Vi må snart få litt flyt, rytme og trøkk, for jeg orker ikke mange flere kamper som den i kveld. Midtbanen til FFK kan bli mange hakk bedre. I dag var vi bare førsteforsvarere, det var vel bare Brenne som lå litt høyere...

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340