Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

marle

Moderator

Ble medlem: 09 apr 03
Innlegg: 591

Lagt til: 21 apr 05, 14:38
Endret: 21 apr 05, 14:40
Da plankehaugen nå om mandag `buet` på hovedtribunen for at de ikke var med på `Heia Fredrikstad!` merket jeg at de fleste av oss på hovedtribunen skjønte at de nå skulle ha svart og ble med neste gang istedet. For det er ikke alltid lett å skjønne at man skal være med.

Dette var derfor en meget bra måte å få med seg hovedtribunen på.

Opprinnelig postet av Klokan
Snakker ikke om å synge i mellom men hvis vi begynner så kan hovedtribunen fortsette å synge sammen med oss. I hvrtfall reise seg opp og klappe på "la la la la la "


For at dette skal være mulig hovedtribunen bli opplært til at de skal det. Jeg sitter som dere skjønner på hoevdtribunen og de som sitter der er så og si ikke i nærheten av å tenke tanken på å være med på sanger som er `typiske plankehaugen sanger` engang. Så uten en viss form for signal til hovedtribunen om at de skal være med på dette eller liknende så skal det veldig mye til å få de med.

---------------------------

Sjefskodærn


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340