Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 09 mar 05, 11:13
Endret: 09 mar 05, 11:15
Opprinnelig postet av Klokan
Ok når du sier det. Og da kan vi like greit bli kvitt Roger (som er faktisk landslagsaktuell)


Beklager Klokan, men dette tror jeg første gang jeg anser deg som noe useriøs i uttalelsen, men Roger er nok ikke så landslagsaktuell som du skal ha det til. Han ble tatt med på samling sammen med mange andre spillere som neppe kommer til å spille så veldig mange andre landskamper, i alle fall ikke kamper av større betydning...

Men jeg skal være den første til å gi honnør dersom Risholt i løpet av oppkjøringen til VM-06 blir tatt ut på landsen, skjønt det skal vel blir meget kaldt en varm plass før det skjer... Eller en 6-7 sentrale midtbanespillere må bli skade samtidig...

Forøvrig hadde jeg mer enn gjerne sett Svindal Larsen i FFK... Kunne trengt en sånn spiller...Dette begrunner jeg i forhold til kvaliteten på spilleren, tanker ikke pris på spiller.

---------------------------

Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340