Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Julekake

A-lagspiller
Ble medlem: 06 okt 04
Innlegg: 573

Lagt til: 07 mar 05, 16:08
Endret: 07 mar 05, 16:10
Til Dracula: Det er mulig du med flere ville ha det samme engasjementet om FFK får en stor nedtur igjen, men jeg er sikker på at flere av de som skriker om hvor høyt de elsker klubben og bla bla bla, kommer til å forsvinne med oppturen. Om det er deg eller andre har jeg ingen formening om.

Og til det med at kritikken ikke er pga resultatet mot Dallas, men pga en lengere prosess som stadig fler kan oppleve frustrerende:
Den diskusjonen har jo pågått i en god stund gjennom flere tråder. Det jeg stilte meg kritisk til var egentlig bare hvorfor den skulle blusse opp på nytt etter denne kampen? Hvorfor er ikke tittelen på denne tråden; Endelig på rett vei! eller; Er den negative trenden i ferd med å snu? eller noe lignende?

Til Carlsberg: Selvfølgelig er ikke vi noe bedre enn andre, men er bare litt lei av og høre på maset om at alt er så forferdelig. Virker som det er enkelte her som nærmest regner med at FFK kommer til å bli bare bedre og større for vær sesong. Det er faktisk ikke så enkelt.
Men jeg ordla meg nok litt feil når jeg brukte medgangssupporter. Det beklager jeg. Var bare det at jeg nettopp hadde hatt en stor diskusjon med en bekjent som ikke gadd og følge med på ffk mer, fordi at de hadde fått drillo som trener og at vi allerede nå kunne se at det kom til å gå til helvete. Og han var nettopp en av de som mener klubben betyr alt for han og alt det der. Sånt provoserer meg enormt.

---------------------------

Engasjert hovedtribunist!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340