Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Julekake

A-lagspiller
Ble medlem: 06 okt 04
Innlegg: 573

Lagt til: 07 mar 05, 01:53
Endret: 07 mar 05, 01:58
Til Carlsberg: Det er greit at folk er kritiske og er redde for at vårsesongen skal bli som den forrige, men hvorfor kommer denne kritikken nå?
Denne kampen var jo en av få oppturer i år. Sånn jeg forstår det, så var vi det klart beste laget i kampen. Vi skapte mye og forsvarsspillet var klart bedre enn i de siste kampene. Dessuten er skadesituasjonen bedre enn på lenge, og det kan se ut som de har funnet årsaken til de mange skadene også. Så hvorfor svartmale situsjonen så til de grader hele tiden. FFK er svært urutinerte når det gjelder å drive en toppklubb, men de blir bedre dag for dag.

Men en ting jeg faktisk er kritisk til med ffk, er supporterne. Det virker som det er en gjeng medgangsupportere halvparten av de som er her inne. Om oppturen slutter og vi rykker ned igjen denne sesongen så tror jeg halve supportergjengen mister interessen.

---------------------------

Engasjert hovedtribunist!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340