Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

A.Scheie

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 apr 04
Innlegg: 857

Lagt til: 05 mar 05, 13:31
Endret: 05 mar 05, 13:47
:confused::mad: MAKAN!
Jeg trodde faktisk at jeg aldri kom til å bli oppriktig provosert på dette forumet, men nå har jeg F*** meg blitt det også! Jeg skal ta ansvar for det jeg, men kom ikke her å påstå ting om meg som jeg ikke står for!!!!

Opprinnelig postet av A9$h
Opprinnelig postet av A.Scheie
Og hylekoret er igang igjen........


Jepp,en grunn til at det er i gang igjen...virker som du er fornøyd med resultate??alt er bra og de ikke taper?!Mot et middelmådig amerikansk lag...la meg bruke keiko sin oppbygging av setning "TIL a scheie gratulerer med det teiteste innlegget på forumet"....



I motsetning til en del andre her, prøver jeg å ha ihvertfall for å ha et minimum av innsikt i det jeg uttaler meg om (derav valg av nick)... Hvor mange av dere vet veldig mye mer om kampen mot Dallas enn det F-B, Radio Fredrikstad og Patrioten her har oppdatert. Det blir totalt feil å slakte ting man ikke har har noe som helst grunnlag til å vurdere. Så lenge dere ikke selv har vært på La Manga evt sett kampen på TV så blir det bare for dumt å begynne å slakte lagets prestasjoner i denne kampen basert på resultatet 1-1 - rett og slett FOR DUMT!

Så, A9$h, hva i he*****, er det som tyder på at jeg er fornøyd med resultatet, slik du påstår???!?! Helt ærlig så driter jeg i resultatet. Jeg er mer intressert i hvilke prestasjoner spillerne gjorde, hvilke svar det gav trenerne og hvordan man kan rette opp det som ikke fungerte etc....


Opprinnelig postet av ajg
Jeg blir nesten mer forbanna over den positive og likeglade holdningen som enkelte her viser gang etter gang, enn at mitt kjære FFK er så langt nede som det går an å komme akkurat nå. Keiko, Snæbus 1 og A.Scheie er vel de verste i så måte. Hva er det som får dere til å være så sinnsykt positive til alt hele tiden egentlig?


Så til ajg, velger å nesten sitere deg; Hva er det som får deg til å tro at jeg er så sinnsykt positiv hele tiden? Jeg bare lurer? Klarer du å finne noe innlegg der jeg legger ut i det vide og breie om hvor bra ståa er i FFK? Eller at jeg forteller om at jeg velger å se etter det posivtive i det meste, slik Snæbbus 1, selv sier han gjør?

Selv om ikke jeg legger ut et innlegg hver gang jeg er misfornøyd med noe så betyr det vel ikke at jeg er fornøyd med alt? Hvis jeg skal være negativ, så ønsker jeg først å fremst å prøve å være konstruktiv. Hvis ikke jeg klarer det så prøver jeg heller å la være å si noe. (Dessuten andre deltakere på dette forumet som er flinkere til å spre eder og galle enn det jeg er).

Jeg blir satt i bås med Snæbbus 1. Jeg fatter ikke helt hvordan, han er faktisk den jeg har diskutert mest med den siste måneden (vedr MacDonald). Jeg er absolutt ikke enig med ham i sitt fokus på klubben, men han skal ihvertfall ha skryt for at han står for sine meninger og er med å sette farge på forumet.

Til dere som ikke gadd å lese nok et av mine lange (og sikkert for noen totalt uintressante innlegg), les ihvertfall dette: INGENTING er svart-hvitt! Om ikke dere klarer å se ting i farger så prøv ihvertfall å legg inn en gråtone i ny og ne!

---------------------------

"Det hjælp itj å vær like rask som en sprinter når du aldri start"



Knut Torbjørn Eggen om tidligere Mosse- og Vikingspiller Jerry Månsson...


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340