Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 05 mar 05, 10:37
Endret: 05 mar 05, 11:17
Opprinnelig postet av Husgutt
greit å være kritisk.. men går an å være litt moderat også.. vinner vi 3 kamper på rad, så er lissom seriegull nesten i boks. men om vi taper 2 kamper på rad, så må styret kastes og alt rakner..


Først skriver du i en tråd at det er utrolig mange som ser ting svart/hvitt her inne, den som bygger opp den påstanden mest er jo du selv når du kommer med slike generaliseringende utsagn. Ja jeg vet det er satt litt på spissen, men den er likevel veldig langt unna sannheten her inne. Hvis du leser mine innlegg og kommer frem til at jeg ser alt svart/hvitt så skal jeg diskutere deg i senk, og det gjelder flere andre her inne også.

Da kan jo jeg si som følger; De som er deppa og skuffa etter et tap viser engasjement rundt klubben, mens de som er like blid viser likegyldighet... Ja, det var ment som en spøk, men det ligger litt i det? Vi er ikke kritiske fordi vi absolutt må, men for at vi er interessert i klubben vår.

Saken er vel den at vi alle har tiltro til trenerteamet innerst inne, men at vi er litt bekymra. Det er det lov å være når vi ennå ikke har vunnet en treningskamp mot skikkelig motstand, skader eller ei...

Og det er heller ikke rart at vi er litt bekymra og litt skuffa når billettprisene ble lagt på igjen i år, og begrunnelsen var at de trengte det til spillerkjøp (og andre ting) , og denne uttalelsen kom etter kjøpet av Bertelsen. Nå er Viikmäe kanskje på plass og han skal vi mest sannsynlig leie og ikke kjøpe hvis vi skal ha han. Hvor blir det av spillerkjøpene?

Jeg har fortsatt tro på at trenerteamet kommer til å heve laget, men er redd det kommer til å ta lengre tid enn vi skulle ønske og at vi først får se resultatene av dette når serien er godt i gang...

---------------------------

Sesongen 2005 tar vi storeslem!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340