Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Carlsberg

A-lagspiller
Ble medlem: 14 mai 04
Innlegg: 366

Lagt til: 01 mar 05, 09:50
Klart vi skal støtte gutta 100 %. Men frem til serien starter syns jeg faktisk at vi har et ansvar for å påpeke ting som ikke fungerer, samt at klubben bør få signaler om at supporterne ikke er førnøyde med den jobben som gjøres i forhld til spillerforsterkninger, skadeforebygging, pris på treningskamper, etc.

Denne vinteren er det VELDIG mye å sette fingern på, og da mener jeg ikke styret rundt hvem som skal vaske draktene, for det dr... jeg i.

Det jeg tenker på er at vi i kampen mot BG hadde 4 nye spillere med fra start, i tillegg spilte Brenne, Risholt, Ringberg, Søderstjerna, ALH og Røn. I utgangspunktet burde det da ha vært mellom 8 og 10 spillere fra første 11ern.
Men det er det jo ikke, for vi mangla, West, Piraya, Bora, Enerly og 2PAC. De spillerne vi har kjøpt er men andre ord "benkeslitere" og har ikke forsterka laget en tøddel. (unntatt Berthelsen)

"Elendig jobba"

Når vi da tar med at vi ennå ikke har noen hovedsponsor..... Hele situasjonen er til å grine av.

Så når gutta spiller kamp skal jeg rope, synge og heie av full hals, men frem til det forbeholder jeg meg retten til å klage over den elendige jobben som gjøres i en så viktig periode av sesongen og klubbens historie. Det er nå vi er i Tippeligaen, det er nå vi har sjansen til å melde oss på, det er nå toget går.

---------------------------

La oss selge hele laget!!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340