Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 17 feb 05, 11:22
Tiltross for at vi vant sjansestatistikken 12-5, så var denne kampen et lite tilbakeskritt i forhold til kampen mot IFK Gøteborg.

Alle tre målene til Molde kommer etter personlige feil, etter min mening og burde vært unngått.

Kampen viser helt tydelig at vi er helt avhengige av å ha både Bora og Raio på plass. Trondsen imponerte ikke de 43 minuttene han spillte og Helland viste nok en gang at han ikke holder tippeligastandard i midtforsvaret. Hva med å la Jørgen Pettersen få en siste sjanse til å overbevise mot Moss?

På midtbanen overbeviser ikke Peters i det hele tatt og må etter min mening være en av kandidatene dersom det blir ytterligere slanking av stallen. De som kommer best fra innsatsen på midten er etter min mening Røn, Brenne, Risholt og Ramberg.

Martin Wiig passer dårlig inn i et 4-5-1 system. Skal bli spennende å se ham på topp kun sammen med West. Ringberg virket forøvrig bedre trent og friskere enn på veldig lenge, men har ikke fart nok til å ligge alene på topp.

---------------------------

FFK på toppen i 2005


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340