Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5524

Lagt til: 15 des 04, 14:34
Til Constanza.
Bora er forsvarsspiller og har den hurtigheten som skal til får å beherske backplasse. Derfor tror jeg han kan spille der OM NØDVENDIG. Samme med PAC på venstresiden. Stian og Kosso forsøkte seg med blandet hell som venstre- og høyreback sist sesong. i et ellers komplett forsvar tror jeg det kan funke bedre en det gjorde på forsesongen. Husk at når Stian spilte back, så var det med Peters og Helland som stoppere. Venstresiden av forsvaret var blottet for defensive gener.
I oppsettet mitt tar jeg utgangspunkt i at bare ett, eller max to, av førstevalgene er ute. Mao hvis PAC, Bora, Trondsen, Piroja og Bertelsen er ute med skade tror jeg ikke nødvendigvis at Kosso, Helland, Peters og Stian løser oppgaven like bra. Men, hvis en av de først nevnte er ute, tror jeg en av de andre kan fylle ut formasjonen tilfredstillende.
Ingen lag har dobbeldekning med 100% alternativer på alle plasser.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340