Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 15 des 04, 14:12
Bare en kommentar til "kanogvetalt" sin oversikt over dekningen på de diverse posisjonene.

Har Bora Zivkovic spilt høyre- og venstreback tidligere? Jeg har ikke sett det noe sted, og ser det heller ikke helt for meg. Ser ikke på han som noe annet alternativ enn midtstopper, eventuelt defensiv midtbanespiller. Koskela ser jeg heller ikke på som noe alternativ på høyreback. Det ble vel såvidt forsøkt i fjor, men Eggen innrømte i ettertid at det fungerte dårlig og det var tydelig at Kosso mistrivdes.

Mistrivdes gjorde også Stian Johnsen på venstreback, og de fleste har vel innsett at fremtiden hans ikke er i den posisjonen, men utelukkende som venstre kantspiller. Ser heller ikke Pål A. Czwartek som noe alternativ på venstreback. Når har han spilt der?

Dermed står vi, etter min mening, igjen med kun 1 alternativ på høyreback (Pål A. Czwartek) og 1 alternativ på venstreback (Trond Erik Bertelsen)

Dét bør si litt om hvor skoen trykker, og i såmåte hadde Torjus Hansén vært et greit tilskudd. Selv om det bør finnes bedre løsninger.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340