Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

A.Scheie

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 apr 04
Innlegg: 857

Lagt til: 15 des 04, 13:55
Endret: 15 des 04, 13:59
Først vil jeg si at jeg er helt enig med det kanogvetalt skriver i de to siste innleggene sine. Jeg synes også at oppsettet beskriver hvorfor vi ikke har brukt for spillere som George og Hansén (kanskje vi kunne trengt Hansén, spørs på hvilke alternativer man har som back.) Uansett, disse to er ikke bedre enn at de forsterker den bredden vi allerede har i stallen (ref: oppsettet til kanogvetalt). Syns det er liten vits i å hente inn spillere som er kapable til å sloss med PAC, Koskela, Söder, Helland, Stian osv... Slike spillere har vi nok av. Jeg håper også på forsterkninger, men med unntak av en eventuell sideback, bør nye spillere nå, etter min mening HEVE førsteelleveren vesentlig. Det gjør ikke CC og Hansén!
(Personlig kunne jeg tenkt meg en sentral midtbanespiller som var så god at Ringberg kunne fått spilt der han er best, som SPISS.)


Til en del andre her så må jeg si følgende: Jeg får helt vondt når jeg ser hvor forhastede slutninger en del trekker. Ro dere ned, la ting bli gjort i riktig rekkefølge....

Opprinnelig postet av karl_filip
Ubegripelig spør du meg... Ikke bare det at FFK skal kun hente inn en spiller til, men at de opptrer med en halveis arroganse når det gjelder forsterkninger..


og

Opprinnelig postet av karl_filip
Jeg syns ihvertfall FFK kunne vært litt mer på banen når det gjelder Transfers. Sånn som George, hvorfor melder ikke FFK sin interesse tidlig,


Det er mulig dette er i grenseland for hva som er tillatt her, men jeg må spørre: Hva i h..... vet du om hva som foregår i den sportslige ledelsen? Selv om det ikke står i avisene, så betyr det ikke at dem ikke jobber med konkrete navn! Visste du kanskje at Drillo skulle bli trener?


Opprinnelig postet av Spurvene fra London
HELT UTROLIG.
Enten så er dette et trekk for å få litt ro. Hvis ikke så er jeg svært bekymret.

Blir det ikke forsterkninger. Så er jeg redd det samme vil skje i år.

Faen. Nå blir det det samme tullet som ifjor er jeg redd. Hvis drillo mener dette. Så får klubben slutte å snakke piss. Ang. forsterkninger. Er bare kjeften på denne klubben.


Mener du virkelig å sammenligne det som skjedde ifjor med i år? I såfall mener jeg du bør ta deg en tur hjem fra London og oppdatere deg litt. I fjor var det en stall som var uprøvd på øverste nivå og som viste seg å ikke holde mål. Nå sitter vi faktisk med en stall som har vist (ref: resultater) at den holder mål på øverste nivå.


Vi skal ikke glemme at den stallen vi har idag, ut ifra resultatene siste halvdel (første halvdel hadde vi jo ikke denne stallen) har gjort de nest beste prestasjonene i Norge.
Nei, folkens, treninga begynte denne uka. La Drillo få tid til å analysere stallen, så finner han nok ut hvilke forsterkninger som trengs, alt annet ville vært direkte urettferdig mot den gjengen som har prestert i høst!

---------------------------

"Det hjælp itj å vær like rask som en sprinter når du aldri start"



Knut Torbjørn Eggen om tidligere Mosse- og Vikingspiller Jerry Månsson...


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340