Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 15 des 04, 01:14
Endret: 15 des 04, 01:14
Jeg tror ikke vi må la oss lure.
Husk, Drillo er en gambler. Grunnen til at han sier nå at han er fornøyd med stallen som den er, har sikkert flere grunner.

1. Drillo ønsker ikke skru forventningene i været, når det gjelder nye forsterkninger.

2. FFK ønsker ikke å kaste seg over spillere som George og Torjus Hansen, som mange klubber sloss om. De ønsker å finne sine forsterkninger uten å ha konkuranse fra andre klubber.

3. Drillo ønsker å analysere vår nåværende spillergruppe nøye, for å være helt sikker på å prioritere riktig.
Antagelig vil ikke evalueringen skje før etter den første treningsleiren i Tyrkia, som er fra 23/1 - 6/2.

Derfor er mitt tips at de neste forsterkningene først vil komme en gang i februar, eller under oppholdet i Tyrkia.
Er også ganske sikker på at noen flere spillere vil forsvinne og at minst 3 nye forsterkninger vil komme før seriestart.:D

---------------------------

FFK på toppen i 2005


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340