Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

karl_filip

Knøttespiller
Ble medlem: 24 jan 04
Innlegg: 56

Lagt til: 14 des 04, 22:37
Ubegripelig spør du meg... Ikke bare det at FFK skal kun hente inn en spiller til, men at de opptrer med en halveis arroganse når det gjelder forsterkninger..Ikke misforstå, de klubben har hentet inn er gode spillere som de vil kunne få nytte for, men å si at stallen er bra nok slik den er idag , er jeg ikke så sikker på.. Jeg syns ihvertfall FFK kunne vært litt mer på banen når det gjelder Transfers. Sånn som George, hvorfor melder ikke FFK sin interesse tidlig, og viser at de er på banen!? Se på vålerenga, brann, hamkam, rosenborg, ålesund, start = med en gang en spiller med kaliber er tilgjengelig for en diskutabel pris, så er de på banen.. FFK må markere seg litt mer!Og hvis man går ut med slike utspill, for å overraske oss senere, syns jeg det bare setter en stopper for optimismen rundt spillerkjøp etc i vinterpausen.De kan Ikke bare jobbe i det stille og finne spillere vi aldri har hørt om, og kanskje gå i samme fella som ifjor..Det er dette jeg er redd for..Mye har skjedd i klubben nå, men man må ikke glemme det sportslige..! En venstreving og en spiss, samt en back mener jeg er nødvendig for FFK før sesongen.. Ringberg er god, men ingen Gud... og man kunne trengt en skikkelig notorisk mål TYV!

FFK har muligheten nå! til å virkelig markere seg, og bli et stabilt tippeliga lag! Men de kan ikke la sjansen gå fra seg!

PS: Gledelig å høre at Gherland og Jose skal få prøve seg mer på A-lags nivå i år..
:ffk::ffk:

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f