Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 14 des 04, 20:25
Endret: 14 des 04, 20:32
Slutt med dette maset om penger da... Pengene skaffer de alltid - nå gjelder det bare å finne de rette spillertypene. Det ville vært feil av Drillo i gå ut i media og skrike at han trenger 5 nye spillere når han er ny i klubben. Han må opparbeide seg tilliten til spillerne først.

Er rimelig sikker på at det kommer flere spillere enn en sideback til. Det ville vært en skandale om man ikke i det minste henter inn en venstreving, men gjerne også en god spiss og en sentral midtbanespiller.

Vi har tross alt ikke hentet en _god_, soleklar forsterkning til førsteeleveren(kall det gjerne "stort navn") enda utover høstsesongens startelever. Bertelsen og Wiig må vel mer sees på som store talenter, men Bertelsen vil omtrent være en forsterkning på venstreback uansett hva han gjør. Kan aldri tenke meg at vi blir stående med disse to som forsterkninger før sesongen 2005.

Jo, og "ensomvet"... Jeg flytter hjem på fredag. Du kan nå meg på mobilen da.

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f