Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 14 des 04, 18:59
Endret: 14 des 04, 19:04
Vet ikke om jeg er helt enig i at stallen er sterk også i dybden.

Hvis jeg skulle satt opp et lag som skal starte pr. dags dato ville det sett slik ut.

----------Ringberg--------West-------------


----Johnsen----Brenne----Risholt----Enerly----


----Berthelsen-----Piraja--Bora-----PAC----


--------------------------ALH---------------------
Innbyttere:

Sørlie

Trondsen
Helland
Petersen
Koskela
Stjerna
Hornseth
Wiig

F.eks på backplass er det null backup, og mitt førstelag er nøyaktig det samme som fra forrige sesong bortsett fra Berthelsen (som ingen vet helt hvor de har) og Wiig da, samme gjelder han.
Nå snakker jeg utifra at vi skal komme oss videre oppover fra bunnen av tabellen selv om høstsesongen ikke var så aller verst ;)

Vi har mistet Bjørnar, Hagen, Barret som kunne kjempet om en plass, men Drillo sier jo han ønsker en back til, men hvis jeg ser på hva vi mister og hva som kommer så skjønner jeg egentlig ingenting og da snakker jeg om etter Piraja og Bora.

Ja jeg kjeder meg og ja jeg har sikkert glemt en hel masse som folk kan rette meg på :)

Får nesten legge til at min personlige mening er at vi trenger 1 back, 1 på midtbanen og 1 BRA spiss til.




Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f