Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5513

Lagt til: 13 des 04, 15:19
Til Dracula
Min analyse av første halvdel av sesongen er at det var stor usikkerhet og mange personlige feil i forsvarsfireren. Dette var først og fremst fordi man manglet forsvarspillere. Selv om Stian og Peters gjorde en solid innsats, har de ikke de defensive genene som en erfaren forsvarsspiller har. På grunn av dette ble resten av laget førsteforsvarere. Tror ikke dette var planen, men fer en følge av kamputviklingen.

Siste halvdel av sesongen var det i de situasjonene da FFK ledet, og ville sikre 3 poeng at Ringberg også ble liggende lavt. Det ga rom for at andre spillere med større fart kunne gå på kontringer. Ringberg er dyktig til å slå disse pasningene.

Jeg synes Risholt og Brenne er de rette typene. De har enda noe å gå på før de presterer stabilt på et høyt nivå. Synes også at Peters og Koskela er greie alternativer, men ikke noe mer.

Er med andre ord enig i resonementet ditt,men mener dermed også at alle plasser kan forsterkes av samme årsak.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f