Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

jashin

A-lagspiller
Ble medlem: 12 apr 04
Innlegg: 326

Lagt til: 09 des 04, 01:38
Hva Davey Wathne mener bryr jeg meg egentlig svært lite om. Han regner jeg som en klovn, nesten på linje med Hoff og Mini. Jeg må også innrømme at jeg kjenner veldig lite til denne fyren. Har så vidt hørt navnet før. Men når man ser på hans CV så har han jo allsidig bakgrunn både innen idrett, ledelse og økonomi, så jeg tror også at han vil bli en bra mann for FFK. Regner med at de har brukt mye energi på denne ansettelsen. Når nå direktøren endelig er i havn så håper jeg at ledelsen kan rette all fokus mot å skaffe noen nye kvalitetsspillere. Det bør ikke nødvendigvis være kjente norske navn hvor man ofte må betale mer enn det smaker. Kanskje lurt å rette fokus mot Øst-Europa. Der er det mange ypperlige spillere som sansynligvis er like gode som de fleste profilerte norske navn og som vi kan får til en rimeligere penge.

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340