Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Snæbbuss-aristokrat #78

Landslagsspiller

Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 954

Lagt til: 11 nov 04, 15:25
Jeg er optimistisk, men er absolutt ikke ubekymret optimistisk........spennende blir dette hvertfall uansett med mye blest rundt klubben, men jeg er opptatt av at FFK skal representere noe mer enn blest og gode resultater, vi skal være et offensivt skapende fotballag.

Det som bekymrer meg er at Drillo ikke er god på å skape et spill mot etablert forsvar. Virker som filosofien hans da er å gi bort ballen høyt på banen slik at vi kan prøve å vinne den igjen der oppe og dermed ta motstanderen i ubalanse, for det er jo i sånne situasjoner det statistisk sett scores mest mål, så da må man jo skape slike situasjoner, og det gjorde drillo på landslaget med "flo-pasningen". Jeg håper han finner andre virkemidler i FFK og jeg håper han tør å satse på å skape et offensivt spill som bygger på gode prestasjoner hos oss og ikke dårlige prestasjoner hos motstandern, men jeg er på ingen måte overbevist om at "25% Eggen" vil sikre oss det, tror vi er avhengig av at også drillo ønsker det og der ligger min bekymring. Jeg velger dog å være optimistisk fram til det motsatte eventuelt blir bevist.

---------------------------

Lenge leve "hjørnet"!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340