Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Julekake

A-lagspiller
Ble medlem: 06 okt 04
Innlegg: 573

Lagt til: 11 nov 04, 12:06
Det var det jeg trodde nemlig..
Altså har Drillo lykkes i et klubblag tidliggere, selv om det kunn var for en kort periode. Å føre enga fra siste til en sjuendeplass i den tilstanden klubben var i på den tiden står det respekt av!

Tror kanskje ikke KTE inså at han ikke kunne føre FFK til topps, men han inså at det vil ta lenger tid og komme ditt som FFK trener enn som rbk trener. Derfor la KTE en slu plan som på sikt vil føre til at han kan snike seg ut av FFK med æren i behold. Og det er forsåvidt greit nok det. Han har fra dag en i klubben sagt at han vil til rbk i fremtiden, og han har ihvertfall bidratt til at klubben har fått en solid erstattning.

Det med at eggen bare skal være med rundt 10 timer i uka, tror jeg kommer til å forandre seg etterhvert. En som har levd og åndet fotball hele livet, merker nok suget når det nærmer seg april og seriestart. Problemet kan være at rbk`s nye trenertrio ikke fungerer, og eggen tar over rbk allerede i sommer.

Det som er sikkert er at FFK står ovenfor den vanskelige andresesongen og der kommer drillo`s resultatorienterte filosofi til å bli nyttig.

FFk har alle forutsetninger for å lykkes.
Vi har et lag med gode spillere, med et godt økonomisk grunnlag for videre forsterkning. Vi har en god organisasjon rundt klubben. Vi har Norges beste trenerstab, og sist men ikke minst; Vi har norges beste publikum! DET BARE MÅ BLI BRA!!!

---------------------------

Engasjert hovedtribunist!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340