Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

antidrillo

A-lagspiller
Ble medlem: 29 feb 04
Innlegg: 326

Lagt til: 11 nov 04, 08:41
Endret: 11 nov 04, 08:43
Hei Funk 1.
Du skriver at også jeg er positiv til Drillo sin overtagelse som hovedtrener. Det er vel en sanhet med modifikasjoner, dersom du ikke leser det jeg skrev som en vis man leser Bibelen. Dette er hva jeg skrev:
Må, vel si at jeg ikke forstår helt dette "spillet". Men det er jo ikke første gang, vil enkelte hevde.
Dersom jeg velger kun å høre hva KTE har sagt, respekterer jeg mannen dypt.
Når det gjelder drillo, behøver jeg ikke si så mye, nicket sier vel alt.
Har foreseten et annet dilemma nå, tror kanskje jeg bør skifte nick, i respekt for
:ffk:. Vanskelig valg da jeg selvsagt står inne for mine holdninger, men kanskje litt slitsomt for enkelte.

Håper for :ffk: at Egil har skiftet endel på sin image, ikke bare skryter av at andre misforstår han.:):cool:[/quote]
Dette er skrevet i full fart på en travel kveld, og trenger kanskje utdypning. (Å nei, sier du kanskje)
Jeg sier at jeg velger å tror hva KTE sier, men ..... ja her svirrer mange tanker. bl.a tidspunktet for KTE sin " snuopperasjon", skjer jo omtrent i samme ånderdrag som "kaoset" begynner i RBK.
Velger å tolke dette som tilfeldigheter.
Andre ting som jeg i denne situasjonen finner "merkelig" KTE sine sterke utspill i den siste tiden ang stadion er en ting, sparkinga av talentet A.Holberg er en annen. Kort sagt etter min mening endel grums, uansett hvordan en ser det.
Når det gjelder trener skifte, vil jeg bemerke følgende.
Den siden ved KTE som jeg setter meget høyt er det jeg har oppfattet som hans toleranse og menneskesyn.
Dette er noe jeg frykter vil forsvinne med Drillo, slik jeg opplever han ( bl.a i TV debatt ang. røykelov) er at han er like dogmatisk og intolerant så "Mullah" Høybråten. Tror ikke det er rette egenskapene for å få en fotballgruppe til å trekke sammen, og akspetrere hverandres egenart.
Derfor håper jeg at jeg tar feil ang . Drillo og at det fra KTE sin side ikke er noen skjult agenda.

Jeg vil også rose spillerne for den måten de taklet denne nyhetene på. Er det noen som har vært profesjonelle oppi dette , er det de!!!

Når det gjelder nicket, kommer jeg tiil å skifte. Begrunnelse respekt og håp for
:ffk:

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden." " Evig eies kun et dårlig rykte"


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f