Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 05 nov 04, 10:59
Endret: 05 nov 04, 11:07
Egentlig hadde jeg bestemt meg for å ikke skrive mere om denne saken. Men jeg synes nå saken har tatt helt av og har fått et helt annet innhold enn det jeg startet.

Jeg har hverken kritisert Klokans innsats som forsanger eller at han går med et Kroatisk skjerf.
Det jeg har prøvd å sette fingeren på er at Klokan har fått et mandat til å ta av sangen sammen med Dag, av styret i Plankehaugen, slik jeg har forstått det, men har etter min mening hatt en tendens til å dra dette mandatet litt vel langt.

At han nærmest har fått en heltestatus i Plankehaugen, for sin innsats som forsanger, er helt forståelig, for den innsatsen har vært til terningkast 6.

Men en leder i Plankehaugen skal ikke etter min mening oppføre seg som en slags enerådig konge, sjef og politi, slik jeg synes man bla. så et par tendenser til på Stavangerturen.

Lederstilen til Lars og Ulf synes jeg er helt perfekt for Plankehaugen, hvor alle føler seg inkludert i et fellesskap og hvor man virkelig føler at strofen "En for alle og alle for en" har en helt spesiell betydning.

Mange husker vel Red Beavers i gamledager, med lederen Rolf "Guffen" Thorvaldsen (som forøvrig også er en snill og kjekk kar). Guffen var en leder med heltestatus og hvor alle de andre beverne nærmest fulgte han i tykt og tynt. Man kunne se det på feks. Jordal Amfi når Red Beavers entret arenaen. Da var det alltid store Guffen som kom først, med hele skaren av hans undersåtter hengende etter seg.

Selv om Guffen alltid var en snill og grei gutt, så ønsker ikke jeg en slik ledertype velkommen i Plankehaugen, det vil for oss være ødeleggende.

Derfor er det dette jeg har løftet en pekefinger mot og ikke noe annet.

Jeg har ikke noe imot Klokan som person, har til og med sunget for ham i telefonen, og vil derfor sterkt beklage at min måte å legge frem denne saken på har blitt tolket som noe annet enn det jeg har prøvd å forklare i dette innlegget.

Men jeg både tror og håper at Klokan forstår hva jeg mener og at han respekterer mine meninger om dette.
Håper og tror også vi alle får en fantastisk hyggelig fest på lørdag.
:ffk::D:D

---------------------------

FFK på toppen i 2005


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340