Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

jokie

Bedriftsspiller
Ble medlem: 02 nov 04
Innlegg: 1

Lagt til: 02 nov 04, 21:18
Det er visst langt mellom liv og lære for enkelte hva angår anstendig oppførsel eller oppfordring til sådant når det gjelder RBK`s jakt på ny hovedtrener.

Leste nå i dag på www.adressa.no at man der i gården anbefaler RBK å , sitat: "Sats alt på Knut Torbjørn!" for å få ham til å ta trenerjobben i RBK. Dette til tross for at det senere i artikkelen vitterlig skrives, sitat: "Nå må Rune Bratseth likevel gå videre med stafettpinnen, og da til Knut Torbjørn Eggen som allerede har sagt klart fra at han ikke tar over. Vi kan bare håpe at han lar seg overtale." sitat slutt. Har også det klare intrykket av at dette ikke bare gjelder nevnte Adresseavisen, men også i høyeste grad ledelsen i RBK.

Du verden det må være bekvemt å ha så dårlig og/eller selektiv hukommelse. Har de allerede glemt hvilket lurveleven det var rundt NFF`s iherdige jobbing for å få daværende RBK-trener til å ta jobben som landslagssjef? Hvem var det da som gikk ut i både radio, TV og aviser og nærmest skjelte ut både NFF og Hareide når saken var endelig avklart, om ikke RBK-ledelsen, lokale "RBK"-journalister og -patrioter i tillegg til mange andre kritiske journalister i radio, TV og aviser? Dobbelmoralen lenge leve!! Er det slik at man forfekter begrepet "Gjør som jeg sier, men ikke som jeg gjør" i trønderhovedstaden?.

Så, til RBK og deres tilhengerskare; HOLD DERE UNNA EGGEN jr. Han har allerede sagt fra ved flere anledninger at han skal trene FFK i også 2005, og forhåpentligvis enda lengre.

Lykke til i jakten på ny RBK-trener, men da med renhårige metoder.

---------------------------

jokie


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340