Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Mossekæll

Bedriftsspiller

Ble medlem: 24 okt 04
Innlegg: 15

Lagt til: 27 okt 04, 18:32
Jørn (nick:fredrikstadpatriot), det vil alltid være noen "dårlige epler i kurven". Jeg syntes det er synd at de har fått deg så negativt instilt til en god nabo. Det er plass til flere enn ett østfold lag i tippeligaen, og håper det ikke går så mange år før vi kan oppleve det igjen, å se FFK og Moss i seriekamper, i vår øverste divisjon. Siste gang jeg så dem var på Melløs 1984.

Om Moss rykker ned eller ikke er ikke så viktig for meg personlig, det som er viktig er at deler eller hele ledelsen i MossFK må byttes ut. For med dagens strategi holder ikke i en klubb som ønsker å kalle seg for toppklubb, hvor nøkkelspillere blir solgt for knapper og glansbilder før sesongen er avsluttet uten å hente inn forsterkninger. Det er kun den økonomiske delen av klubben som kortsikitg har en positiv effekt, mens den sportslige er tilnærmet lik en konkurs. De må da skønne det at man må ha sportslig suksess for å få en økonomisk suksess.

Dere er alle velkommen til Melløs på søndag (dagen etter Viking-FFK i Stavanger) for å prøve å hjelpe østfoldfotballen litte granne.

---------------------------

Mossekæll


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340