Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Anduril

A-lagspiller
Ble medlem: 19 aug 03
Innlegg: 741

Lagt til: 22 okt 04, 10:18
Huff og huff ....

Sitter her med hodet fullt av forvirrende tanker akkurat nå. Jeg velger å tro på KTE når han sier at han trener oss neste år også.

Omtrent samtlige riksmedier og diskusjonsforum svømmer over av artikler og innlegg om at KTE er det beste valget som ny trener i RBK, og at han før eller senere kommer til å havne der, er vel nesten udiskutabelt.

Jeg vet ikke hvordan kontrakten mellom KTE og FFK er formulert, bare at den kan reforhandles neste år.

Så hva er best for oss ? Selges KTE til RBK nå, bør FFK kreve en klekkelig sum slik RBK fikk når de mistet Hareide til NØFF. Bør dette foretrekkes fremfor å risikere å miste KTE gratis til RBK neste år ?

Det er ikke flust med gode alternativer til å ta over etter KTE, Høgmo kunne muligens være aktuell. Ellers vet jeg ikke om så veldig mange.

Vi må for all del ikke ende opp som Moss, selge unna for å oppnå kortvarig økonomisk glede og glemme alt som heter sportslig satsing. Men overlever vi TL, som vi selvfølgelig gjør, og kan velge mellom 5 millioner og et godt alternativ til KTE, eller KTE i 1 år til før han forsvinner gratis ..... så ..... jeg vet ikke jeg ......

Snurr debatt !

---------------------------

Anduril - Pennen er sterkere enn sverdet !


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f