Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 22 okt 04, 00:31
Jeg postet egentlig dette på VGD, men det passer jo like godt her:

Fra Fredriksstad Blad:

– Jeg blir i FFK, sier Eggen og avfeier derfor samtidig ryktene om at han kan være en kandidat til å overta etter Ola By Rise som det i går ble klart at gir seg i Rosenborg etter sesongen.
– Så du kan med hånden på hjertet si at du trener FFK i 2005-sesongen?
– Ja, jeg har i hvert fall tenkt til det sjæl. Vi skal fortsatt bo i Moss og jeg skal trene FFK. Det er helt uaktuelt å flytte til året.

Herlige nyheter for oss FFK-supportere, og dette bare bekrefter de påståelsene jeg har kommet med rundt dette tidligere: Eggen vil bygge noe selv i Fredrikstad, og ikke leve i skyggen av sin far på Lerkendal!

Det er rett og slett herlig at det fortsatt finnes noen lojale sjeler der ute. Jeg tror faktisk aldri Eggen har stukket av fra en kontrakt. Han fullførte vel tiden som både i Aalesund og Moss?

Derimot var følgende ikke fullt så gode nyheter:

Eggen har kontrakt med FFK ut 2006-sesongen. Han har en klausul i den at kan gå til Rosenborg eller en utenlandsk klubb.
– Men det kan ikke skje før etter neste sesong, understreker han.
– Jeg kan ikke utelukke hva som skjer i fremtiden, men det er ikke noe tema nå. Det er uaktuelt å forlate FFK nå, poengterer Eggen .

Men jeg får ikke dette helt til å stemme overrens med hva FFKs styreleder uttalte til TV2 nettavisen tidligere i dag:

- Dette har vi ikke diskutert. Vi har en åpen dialog med Knut Torbjørn, og forholder oss til Knut Torbjørns kontrakt som går ut om to år. Vi har ikke hørt noe annet fra ham. Og vi sitter på gode kort hvis noen skal forsøke å få tak i ham. Det er ingen klausuler som gjør at han kan forsvinne for en slikk og ingenting heller, sier Fredrikstads styreleder, Frode Kværneng, til TV 2 Nettavisen.

Så FFK... Har Eggen RBK-klausul, eller har han det ikke?

Bli i Fredrikstad du, Knut Torbjørn! Ta vare på familien og bring FFK til toppen av tabellen! Ting tar tid, men du er allerede et godt stykke på vei!

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f