Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Tom!

Juniorspiller
Ble medlem: 19 okt 04
Innlegg: 97

Lagt til: 21 okt 04, 10:10
Opprinnelig postet av KeJ

Må jo innrømme at jeg faktisk kunne bytta ut Jr med Sr...

Når det er sagt, jeg frykter følgende senario i løpet av nov/des... Bye Rise får fyken i RBK (ingen bombe), men KTE blir fristet til å flytte "hjem" igjen, og hva gjør FFK da? Skulle så skje håper jeg imidlertid at Harry drar frem en storfæsk, og i det legger jeg Høgmo eller min personlige favoritt Normark... Klarer han det, ja så skal jeg kunne leve med at KTE reiser, skjønt jeg håper inderlig ikke at så skjer og at KTE fortsetter den jobben han har begynt på...



Det er mye som tyder på at Ola By Rise er ferdig i Rosenborg, og at Eggen da vil være høyaktuell for jobben. At ting vil gå i den retning må man regne med, selv om det er svært uheldig.

Jeg hørte noen rykter om at Høgmo var observert sammen med Harry Hansen på stadion sist søndag. Dette kan tyde på at Høgmo er svært nær direktørstillingen. (Noen som kjenner status her?). Dersom dette er tilfelle, vil det sannsynligvis være enklere å gi slipp på Eggen, altså når Høgmo er tilknyttet klubben.

Dette er ikke noe jeg ønsker, men man må regne med at dette scenariet er nærliggende.

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340