Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Anders Strand

Juniorspiller

Ble medlem: 19 jun 09
Innlegg: 163

Lagt til: 11 jan 24, 09:54

Opprinnelig postet av kanogvetalt

Opprinnelig postet av Sandaker

Ja ikke sant. Du synes Lima og konté har prestert bedre enn Bjartalid og Brandur? 

Brandur har jeg troen på. Han har nok også et større potensil enn det vi har sett, utfra hva han har prestert tidligere. Slår også gode dødballer, men får sjelden sjansen til det hos oss. Jeg hadde mye heller beholdt Williams enn Bjartalid.

Det skal kanogvetalt ha: Han lar ikke små tilfeldigheter (sånt som at Jóannes ble kåret til årets spiller i OBOS) påvirke sin faste overbevisning.

Når det er slått fast, så er det langt fra noen selvfølge at en framstående OBOS-spiller slår til på nivået over (i farten tenker jeg på Robert Stene og Mads Hansen). Og de fleste av oss er vel enige i at Noa har et stort potensiale - håper bare at han får vist det fram der oppe i skauen.

Ellers skjer det jo spennende ting, heldigvis. Men hva med utenlandskvoten? (Løsningsforslag: Mads Nielsen har vel bodd her lenge nok til å få norsk pass ...)

---------------------------

- Hvor var du da Rekdal tok straffa mot Brasil?
- På felt D, rad 10, plass 84.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340