Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Anders Strand

Juniorspiller

Ble medlem: 19 jun 09
Innlegg: 165

Lagt til: 12 mai 23, 19:48

Ja ja, vi drar nå nedover fra Ski i morra tidlig. Vårt nærvær på tribunen er dessverre ingen sikker oppskrift på suksess, snarere tvert imot. Vi har dratt hjem fra Consto Arena, fra Hamar, ikke minst fra Ekebergtundraen og sikkert andre steder etter tap - og fra Grorud etter pinlig uavgjort. Faktisk er det bare på Strømmen jeg kan huske å ha sett borteseier live de siste åra.

Uansett er det sikkert fint i Grimstad en lørdagskveld, og sorger er til for å druknes.

Nå har jeg hatt synspunkter på laguttaket par ganger i det siste, og delvis fått ønskene mine oppfylt. Det har naturligvis ikke hjulpet det minste. Men jeg tror ikke at Lima blir vraket fra start. Det er synd at Drage er så variabel, for det er vel egentlig bare han som har inne den nødvendige kreativiteten som så sørgelig mangler i angrepsfasen. (Kanskje Konté også i bunn og grunn, men hos han er jo "variabel" mellomnavnet.)

Jeg tipper at Mikkjal går for det trauste og satser på Åsheim og Metcalfe. Da blir det vel 0-0 igjen, Moss tar poeng mot Hødd og går forbi oss - trass i Jonssons besvergelser om at det er størrelsen på budsjettet som er det avgjørende.

---------------------------

- Hvor var du da Rekdal tok straffa mot Brasil?
- På felt D, rad 10, plass 84.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340