Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5528

Lagt til: 11 okt 22, 14:02

Opprinnelig postet av Erikk

Dette sto i kommentarfeltet i f-b.no i går etter kampen og er bare en del av en lang kommentar:

Det ryktes om ditten og datten om hva som skjer i klubben fortiden, er det splid i spillergruppa (at enklete har klippekort), har Heier gitt flere av spillerne beskjed om at de ikke er ønsket med videre i klubbens satsing til neste år og det ligger vel i korta Klæboe ikke lenger aktuell som trenerkandidat til neste år, hvordan takler spillerne og ha en umotivert trener som er i FFK på lånt tid?

Utfra hva ny daglig leder har sagt, så er det vel få som skal føle seg trygge på fremtiden i klubben. Men uansett bør de prestere om de skal få jobb andre steder, så jeg tror ikke det ødelegger noen motivasjon.

Dette med klippekort har jeg heller ikke tro påp da vi har hatt et større problem med for mye rullering pga skader. Må være på keeperplass da.

Det handler nok mer om at de ikke tror på treneren, og/eller at hans "gameplan" er skivebom.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340