Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4692

Lagt til: 02 okt 22, 20:42
Endret: 02 okt 22, 20:43
Endret av: Tøfflus

En slitsom andreomgang, må vi kunne kalle dette. Mjøndalen vant det meste av andreballer, det var de som fikk kombinasjonene til å sitte og det var de som skapte sjanser. Vi har heldigvis en god keeper, helt klart matchvinneren i dag. Dette er ikke ment som kritikk til Åsheim, men det var feil Håvard som ble kåret til FFKs beste i dag. Særlig den første redningen til Jenssen i andreomgang, skuddet helt oppe i vinkelen, var helt syk. Jeg har ikke sett lignende av andre keepere i 1. divisjon.

Mjøndalen føler seg nok snytt, ja. De føler nok at de skapte nok til at de burde vunnet kampen.

Angående nedrykksstrid så tror jeg nå vi klarer oss unna kvalik om vi tar tre-fire poeng til. Skeid kan nok få et par seiere til, men verden kan da ikke være så gal at de vinner fire av fire? Nåvel. Slapper ikke av før det er matematisk umulig for tre lag å ta oss igjen.

---------------------------

Journalist: "Gordon, in what areas do you think Middlesbrough were better than you today?"

Gordon Strachan: "What areas? Well, mainly the big green one out there"


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340